Az oldal sütiket használ a felhasználói élmény fokozása céljából. Az oldal böngészésével elfogadja ezt. Rendben
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

GYIK

  1. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a boltban?

Igen, nem szükséges regisztrálni, de a rendeléshez szükség van az adataid megadására.

 

  1. Milyen fizetési módok közül választhatok?

Online vásárlás során: utánvétel, előre utalás és bankkártyás fizetés, illetve személyes átvétel esetén készpénzes fizetés.

 

  1. Nincs bankkártyám, hogyan rendelhetek?

Ebben az esetben előreutalással vagy utánvéttel tudod a számlát kiegyenlíteni, valamint személyesen, áruházunkban készpénzben nyitvatartási időn belül.

 

  1. Leadhatom a megrendelésemet telefonon, e-mailben vagy faxon?

A Te adataid biztonsága érdekeiben, kizárólag a hivatalos online felületünkön tudjuk a rendelést teljesíteni.

 

  1. Hogyan érhetem el az ügyfélszolgálatot?

Ügyfélszolgálatunk minden hétköznap 9-17 óra között tudja fogadni hívásodat.

Általános információ: +36 1 388-99-35 (H-P: 09:15-17:00-ig)
Webshop rendelés információ: +36 30 397-42-93 (H-P: 09:15-17:00-ig)

 

  1. Milyen szállítási lehetőségek vannak?

A megrendelt termékeket átveheted személyesen áruházunkban, vagy az MPL futárai által kézbesítjük, továbbá az általunk beüzemelésre kerülő termékeket beszereléskor saját gépjárművünkkel szállítjuk ki.

 

  1. Honnan tudom, hogy a rendelésemet mikor kapom meg?

Törekszünk a minél gyorsabb kiszolgálásra, Minden esetben e-mailen keresztül értesítünk a kiszállítás időpontjáról.

 

  1. Mennyi a szállítási költség?

Az általános szállítási költség 2.500.- Ft, a kosárba helyezett termékek darabszámától függetlenül (amennyiben nem tartalmaz túlsúlyos és/vagy túlméretes terméket). Kivételt képeznek a „Törölközőszárító radiátorok” „fürdőszoba bútorok” és a „mozaik” kategóriába tartozó termékek, melyeknek a szállítási költségét a kosárba helyezett termékek darabszámától függően a rendszer automatikusan kiszámolja, amely összeg a megrendelés leadása előtt fel lesz tüntetve. Amely termékünk adatlapján szerepel a „csak áruházi átvétellel rendelhető” információ, úgy azt a terméket megrendelése esetén a 1152 Budapest, Városkapu utca 8. szám alatt lehet átvenni. Fontos megjegyeznünk, hogy a fenti díjak csak a webshopban forgalmazott, és ott megvásárolható tételekre vonatkoznak. Azon tételeket, amelyeknek nincs a webshopban áruk, hanem csak ajánlatkérésre van lehetőség,  a webshopban nem forgalmazzuk, azok csak az áruházban vásárolhatók meg, ezért a webshopban meghirdetett szállítási költségek azokra nem vonatkoznak!

 

  1. Személyesen át lehet venni a terméket?

Amennyibe nem a futárszolgálat általi kiszállítást választottad, abban az esetben igen. Személyes átvételre: 1152 Budapest, Városkapu utca 8. szám alatt, a Venezia Áruházban van lehetőség, minden hétköznap 9-17 óra között, szombaton 9-14 óra között, amennyiben webshopunktól megkaptad a visszaigazoló e-mailt.

 

  1. Van lehetőségem személyesen megtekinteni a terméket?

Igen, személyes megtekintésre: 1152 Budapest, Városkapu utca 8. szám alatt van lehetőség.

 

  1. Kapok számlát a vásárlásról?

Igen, minden vásárlásról a jogszabálynak megfelelő számlát állítunk ki.

 

  1. Leadtam a rendelést, hova utalhatom a pénzt?

E-mailben minden esetben küldünk egy díjbekérőt, amin szerepelnek a lent is olvasható adatok:

Kedvezményezett bankja: CIB Bank
     
Kedvezményezett neve: Feromix Kft.
     
Adószám: 10826197-2-41
     
Cégjegyzékszám: 01 09 262608
     
Kedvezményezett számlaszáma: 10700079-25926200-51100005

 

  1. Hogyan rendelhetek?

Regisztrációval vagy regisztráció nélkül, az adott terméket a kosárba helyezve ("kosárba" gombot használva), majd a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva, ezután megadva a személyes adatokat, a szállítási és fizetési módot, a „rendelés összesítése” fülön a „Megrendelés” gombot az egérrel megnyomva válik véglegessé a megrendelés. (Előbb be kell pipálni a vásárlási feltételek elfogadását)

 

  1. Honnan tudhatom, hogy biztosan sikerült-e a megrendelés?

A vásárlást követően e-mailben tájékoztatunk a vásárlás sikerességéről, valamit aktuális állapotáról.

 

  1. Megrendelt terméket módosíthatom/lemondhatom-e?

Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról és a teljesítés megkezdésének tényéről. Ezután már csak személyesen vagy az "Elérhetőségek" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésednek visszavonására.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben, kerülhet sor: webshop@venezia.hu email címen.